تاتو کار حرفه ای بدن در اصفهان ، اجرا تاتو با بهترین و به روز ترین دستگاهای کاتریج خور با کاشت فوق العاده بالا. و رنگهای اورجینال که هیچگونه تقییر رنگی هرگز نخواهد داشت. وسایل یکبار مصرف برای هرشخص.برای اطلاعات بیشتر با شماره 09354120028 قاضی زاده در ارتباط باشید.با تشکر

تاتو اصفهان

تاتو کار بدن در اصفهان تاتو و دانستنی های آن - مطالب مفید زیبایی و سلامتی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاتو و دانستنی های آن

تاتو اصفهان

تاتو در واقع یک نقاشی و ایجاد طرح های تقریبا ثابت روی صورت است که به جای خطوط آرایشی مثل خط دور لب خط ابروها و... قرار می گیرد این نقش ها از طریق وارد کردن رنگدانه در زیر لایه خارجی پوست انجام می شود در طول عمل سوزن ظریفی که به یک دستگاه تیوپ دار حاوی رنگدانه متصل است مرتب پوست را سوراخ می کند و با هر رخنه ای مقداری از رنگدانه داخل پوست تزریق می شود این عمل که بسته به اندازه و نوع تاتو گاهی چند ساعت طول می کشد منجر به خونریزی ضعیف و درد خفیف می شود.

تاتو اصفهان

تاتو کار بدن در اصفهان

خطرات تاتو کردن

با وجود اینکه طی سال های اخیر تاتو کردن بسیار باب شده ولی خطرات و مشکلات ان به نسبت زیاد نبوده است چون به هر حال به دلیل  اینکه تاتو باعث ایجاد شکاف و رخنه در پوست و در واقع مهم ترین سد دفاعی بدن علیه میکروب ها می شود و می تواند این سد را آسیب پذیر کند بروز عفونت های پوستی و یا عوارض پوستی دیگر از جمله مشکلاتی است که ممکن است با تاتو کردن به وجود بیاید همان طور که اشاره شد رنگدانه های تاتو داخل پوست تزریق می شود این رنگدانه نوعی ماده آرایشی است که سلامت آن توسط سازمان های مسیول بهداشت و دارو برای تزریق زیر پوست تایید نشده است و بنابراین تاثیر طولانی مدت آن ناشناخته است ضمن این که تاتو می تواند عاملی برای ابتلا فرد به بیماری های مختلف باشد.رنگ های تاتو به خصوص رنگ قرمز در مواردی منجر به واکنش های آلرژیک پوست تولید کهیر و خارش در محل تاتو می شود این واکنش حتی ممکن است سال ها بعد از دریافت تاتو ظاهر شود. 

1بیماری های خونی: اگر تجهیزاتی که برای تاتو به کار می رود آلوده به خون افرادآلوده به بیماری باشد بیماری را منتقل میکند بیماری هایی نظیر هپاتیت بی و سی کزاز سل و ایدز.

2بیماری های پوستی: ممکن است دراثرتزریق برآمدگی(گرانولوم)هایی دراطراف محل تاتو ایجاد شود به خصوص اگر جوهر تاتو قرمز رنگ باشد تاتو همچنین ممکن است باعث تورم شدید و ایجاد زخم بشود.

3عفونت های موضعی: تاتو می تواند باعث عفونت های باکتریایی موضعی شود علایم عفونت عبارتند از قرمزی،گرمی،تورم و چرک همچنین عفونت های پوستی مقاوم به آنتی بیوتیک در این وضعیت نیز شایع است که منجر به ذات الریه و عفونت های خونی می شود.

4واکنش های آلرژیک: رنگ های تاتو به خصوص رنگ قرمز در مواردی منجر به واکنش های آلرژیک پوست ودرنتیجه تولید کهیرو خارش در محل تاتو می شود این واکنش حتی ممکن است سال ها بعد از دریافت تاتو ظاهر شود.

5مشکلات ام ار ای : در موارد بسیار نادر تاتو آرایش های ثابت در صورتی که فردتحت تاثیر امواج ام ار ای قرار بگیرد ممکن است باعث بروز زخم و سوختگی مو ضعی بشود در بعضی موارد رنگدانه های تاتو کیفیت ام ار ای را تحت تاثیر قرار میدهد به هنگام بروز واکنش آلرژیک پوست ویا عفونت حتما باید از درمان دارویی استفاده شود درمواردی حتی لازم است برا درمان قطعی عارضه تاتو را از بین برده و مواد  آن را از زیر پوست خارج کرد.بعد از تاتو محل تاتو شده را با آب و صابون بشویید و از مواد مرطوب کننده استفاد کنید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید در هفته ی اول اجتناب کنید.

مراقبت بعد از تاتو

بعد از تاتو لازم است محل تاتو شده را با آب و صابون بشویید و از مواد مرطوب کننده استفاده کنید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید در هفنه ی اول اجتناب کنید ممکن است چند روز زمان برای التیام محل تاتئ لازم باشد اگر خون مرده گی در محل تاتو ایجاد شده آن را دست نزنید زیرا باعث عفونت و آسیب می شود.

ازبین بردن تاتو

میبردم دلیل بردم

شادمهر چرا تو جنگی

دلیل خودکشی زهره فکور صبور

صبح بخیر تنها دلیل حال خوبم

اولین کاری که باید در مواجهه با استرس انجام داد، کدام است؟

مستوران یعنی چه

منعزل یعنی چه

معمولا برای از بین بردن تاتواز سه روش استفاده می شود:

1عمل لیزیک: که طی آن اشعه هایی به سطح پوست وارد میشود که رنگدانه های تاتو توسط آن جذب می شود این فرآ یند باعث التهاب خفیف پوست می شود توجه داشته باشید در مواردی شاید لازم باشد درمان های زیادی برای زدودن کامل تاتو انجام دهید و با این حال تاتو کامل برطرف نشود.

2پوست خراشی: دراین فرآیند سطح پوست حاوی تاتو را خراش می دهند تا رنگدانه ها برطرف شود این کار دردناک نیست ولی ایجاد زخم میکند.

3جراحی: در این فرآیند محل تاتو شده  به طور کلی با عمل جراحی برداشته می شود و دو لبه پوست را بخیه می زنند که باعث ایجاد زخم می شود.در هر حال اگر خواستید تاتو را از بین ببرید این کار را خودسرانه و با محصولات و کرم هایی که به صورت آن لاین به فروش می رسد انجام ندهید زیرا این مواد به هیچ عنوان توسط مراکز معتبر بهداشت دارو و غذا در هیچ کشوری و در سطح بین المللی تایید و تصویب نشده است برای این کار بهتر است به یک متخصص پوست مراجعه کنید.

مراقبت های ویژه

برای جلوگیری از خطرات ناشی از تاتو بهتر است نکات زیر را رعایت کنید:

1: برای انجام تاتو به محل ها وسالن هایی مراجعه کنید که مجوز دارند تمیزهستندو کارمندان آن در این زمینه تخصص لازم و کافی دارا هستند.

2:اتوکلاو: این وسیله یک دستگاه استرلیزاسیون حرارتی است که باید برای استرلیزه کردن کلیه تجهیزات تاتو استفاده شود مراکز تخصصی انجام تاتو باید چنین دستگاهی را داشته باشند و بعد از هر تاتو کل تجهیزات را با این دستگاه مجددا استرلیزه کنند.

3تجهیزات نو:هنگام انجام عمل تاتو مراقب با شید که سوزن و تیوب جدید به دستگاه نصب شود.

4دستکش:لازم است کسی که عمل تاتو را انجام می دهد قبل از هر کار دستای خود را ضد عفونی کرده و از دستکش لاتکس استفاده کند.

هاشور ابرو در اصفهان